وبسایت شخصی زینب فلک دوست

وبسایت شخصی زینب فلک دوست

زینب فلک دوست از فعالان سیاسی و اجتماعی استان گیلان و از یادگاران شهدای هشت ساله دفاع مقدس و فرزند شهید والامقام امیر فلک دوست است.
وی از کارمندان رسمی شهرداری رشت می باشد. مسئولیت های فلک دوست در شهرداری عبارتند از:
** رئیس کارگزینی شهرداری رشت
** مسئول پیگیری های ویژه حوزه شهردار و امور ایثارگران شهرداری رشت
** معاون اجرایی سازمان میادین میوه و تره بار
** کارمند شورای شهر رشت
** معاون فنی و اجرایی سازمان زیباسازی شهرداری رشت
** مشاور شهردار رشت در امور بانوان

رشت رویایی- جمعی از اعضای شورا و مدیران شهری به دیدار حسن زاده جانباز جنگ تحمیلی، پدر شهید سید جواد میری و نورسته مدافع حرمی که به دلیل بیماری در بیمارستان قائم بستری شده است رفتند.

دیدار اعضای شورا و شهردار رشت با سه خانواده شهید، جانباز و مدافع حرم

در اولین دیدار فاطمه شیرزاد، فرانک پیشگر، مظفر نیکومنش نودهی، فرهاد شوقی و رضا رسولی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت به همراه زینب فلک دوست مشاور شهردار رشت در امور بانوان و امیر ترومیده مسئول امور ایثارگران شهرداری رشت به دیدار آقای حسن زاده جانباز جنگ تحمیلی رفتند.

حسن زاده جانباز هفتاد درصد در عملیات کربلای پنج در شلمچه با اصابت خمپاره به درجه جانبازی نائل شد.

حسن زاده ضمن تشکر از حضور اعضای شورا و مدیران شهری گفت: ما انتظار زیادی نداریم و نیاز به این دیدارها هم نداریم اما به عنوان یک فرهنگی از خانواده آموزش و پرورش این انتظار را داشتم که پس از سی سال خدمت یک بار یه دیدنم بیایند.‌

دیدار اعضای شورا و شهردار رشت با سه خانواده شهید، جانباز و مدافع حرم

مظفر نیکومنش نودهی با بیان اینکه پیش از این دیدار در مراسم آیت الله احسانبخش بودم گفت: با گذشت سالها مردم همچنان برای نیروهای ارزشی احترام قائلند و این نشان از علاقمندی مردم به این نظام و این ارزش‌ها است.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت ضمن تقدیر از مقام جانباز و همسران جانبازان افزود: شرمنده‌ایم که نمی‌توانیم زود به زود به شما سر بزنیم. مشغله کاری اجازه نمی‌دهد. سایر همکاران شورایی ما هم به دلیل سفر کاری در رشت حضور نداشتند اما علاقمند به حضور در این دیدار بودند.

فاطمه شیرزاد در ادامه با تاکید بر اینکه حضور در محافل شهدا، جانبازان و ایثارگران سعادت می‌خواهد گفت: فرصتی شد تا در آستانه سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به دیدار شما و خانواده عزیزتان بیاییم. حضرت امام خمینی (ره) بر رسیدگی به خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران تاکید داشتند و آنها را چشم و چراغ این مملکت می‌دانستند.

رییس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری با بیان اینکه ما به دیدار با شما نیازمندیم افزود: ملاقات و دیدار با شما در راه خدمت رسانی به مردم برای ما قوت قلب است.

دیدار اعضای شورا و شهردار رشت با سه خانواده شهید، جانباز و مدافع حرم

شیرزاد به مراسم مظلومانه شهدای مدافع حرم اشاره کرد و در ادامه گفت: امروزه هم جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب برای نبرد با دشمن پا پیش گذاشته‌اند و جوانان غیور این سرزمین برای حفظ کیان و خاک و وطن و دینشان و برای حریم اهل بیت جانانه دفاع می‌کنند. انتظار می‌رود مسئولین در صف اول مراسم تشییع شهدای مدافع حرم حضور چشمگیرتری داشته باشند.

فرهاد شوقی دیگر عضو شورای اسلامی شهر رشت که خود فرزند شهید است و در سه ماهگی پدر خود را از دست داده است گفت: پنج سال پیش فکر نمی‌کردم در این نسل جوان‌هایی باشند که از خودشان و خانواده‌شان بگذرند و بروند و از نظام و مملکت دفاع کنند اما حالا می‌بینم هنوز هم بچه شیعه واقعی هست و این نظام سرمایه‌های باارزشی دارد.

دیدار اعضای شورا و شهردار رشت با سه خانواده شهید، جانباز و مدافع حرم

عضو شورای اسلامی شهر رشت ایثارگران نسل قبل را عامل تربیت این نسل جدید دانست و افزود: جوانان باتقوا و با ایمان امروز، با جرات و جسارتی کم نظیر به کشوری که با استان گیلان فاصله زیادی دارد می‌روند و مردانه می‌جنگند.

شوقی تصریح کرد: آمدن ما برای استفاده از این فضای معنوی است تا این معنویت به ما کمک کند مستحکم‌تر در راستای اهداف نظام و انقلاب گام برداریم.

فرانک پیشگر دیگر عضو شورای اسلامی شهر رشت چنین دیدارهایی را یادآور این موضوع دانست که چه کسانی در راه حفظ نظام و امنیت کشور، سلامت جسمی خود را از دست داده‌اند و گفت: باید آن‌ها را چراغ راهمان قرار دهیم و ان شاء الله خادمان خوبی باشیم.

دیدار اعضای شورا و شهردار رشت با سه خانواده شهید، جانباز و مدافع حرم

در پایان این دیدار از این جانباز سرافراز کشورمان تقدیر به عمل آمد.

در دیگر دیدار اعضای شورای اسلامی شهر رشت و جمعی از مدیران شهرداری به دیدار پدر بزرگوار شهید میری رفتند.

در این دیدار مدیران شهری به پای صحبت‌ها و مشکلات این خانواده شهید نشستند و برادر شهید میری گفت: از مسئولین بنیاد شهید انتقادی ندارم. به ما سر می‌زنند. پرستار و ویلچر فرستاده‌اند و رسیدگی کرده‌اند. نسبت به وضعیت نامناسب اشتغال و بیکاری انتقاد دارم. مدت سه سال است که برای نگهداری از پدرم از تهران به رشت آمده‌ام. ازدواج هم کرده‌ام اما بیکارم. حاضرم از ۶ صبح تا ۱۲ شب هم کار کنم. آدم گاهی بغض در گلویش گیر می‌کند. به هر دری زدم بسته بوده است.

اعضای شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه وعده و قولی نمی‌دهیم که در آینده شرمنده شویم نسبت به پیگیری و تلاش برای رفع مشکلات این خانواده شهید اعلام آمادگی کردند.

دیدار اعضای شورا و شهردار رشت با سه خانواده شهید، جانباز و مدافع حرم

در آخرین دیدار که با حضور شهردار رشت دکتر سید محمدعلی ثابت‌قدم برگزار شد؛ جمعی از مدیران شهری و اعضای شورا با حضور در بیمارستان قائم از آقای نورسته که به تازگی از دفاع از حرم برگشته و به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شده است رفتند.

دکتر سید محمد علی ثابت‌قدم شهردار رشت ضمن تقدیر از ایثارگری‌های مدافعان حرم برای پاسدار مدافع حرم، نورسته آرزوی سلامتی کرد و به همراه جمعی از مدیران شهری و اعضای شورا از ایشان تقدیر به عمل آورد.

نورسته نیز با بیان اینکه در دوران دفاع با شهید دوربین همرزم بوده است گفت: راضی به زحمت عزیزان نیستم. اگر جان سالم به منزل ببرم این هدیه را به خانواده شهید دوربین می‌رسانم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی